Brza isporuka

Premium oprema

30-dana proces povratka

REKLAMACIJA

Ukoliko je proizvod oštećen ili se prilikom korištenja deformirao na neočekivan ili neprimjeren način, možete ga vratiti te zatražiti reklamaciju. Dunk Shop odgovara za skrivene mane proizvoda ali ne odgovara za greške i oštećenja nastala nepravilnim korištenjem ili održavanjem proizvoda. Trošak povrata proizvoda kod reklamacije snosi kupac/pošiljatelj.

POSTUPAK REKLAMACIJE

1. Proizvodi moraju biti vraćeni očišćeni i neoštećeni.

2. Proizvod zapakirajte tako da se u prijevozu ne ošteti (dodatna kutija). U paket priložite kopiju računa te ispunjeni Obrazac za reklamaciju kojeg možete naći ovdje.

3. Paket šaljete na Dunk Shop, Ivana Lučića 3 (FFZG; STARY), 10000 Zagreb, Hrvatska (EU); [email protected].

4. Kada zaprimimo proizvod sa greškom pokrećemo postupak reklamacije koji traje 30 dana. O tijeku postupka biti će te obaviješteni mailom ili telefonski. Ukoliko se reklamacija odobri moguće opcije su povrat novca, zamjena proizvoda, popravak.

VAŽNO

• Trošak poštarine snosi kupac/pošiljatelj, ne primamo pakete sa otkupninom.
• Molimo Vas da pošiljke šaljete preporučeno putem Hrvatske pošte ili dostavne službe po Vašem izboru.

UVJETI POVRATA

1. Proizvod se treba vratiti bez odlaganja, odmah nakon otkrivanja greške. Kontinuirano nošenje vaše obuće može povećati bilo kakvu postojanu štetu, što može biti razlog za odbijanje vašeg zahtjeva.

2. Jamstveni rok za svu robu je 24 mjeseca od datuma preuzimanja proizvoda.

3. Jamstveno razdoblje ne smije se zamijeniti s trajnošću bilo koje robe. Trajnost se odnosi na sposobnost robe da izdrži trošenje, kidanje i propadanje kada se koristi na odgovarajući način, uzimajući u obzir njihovu svrhu, svojstva i razlike u frekvenciji nošenja.

4. U slučaju da kupac primi robu koja ne odgovara opisu na internetskoj stranici ili ima bilo kakvih nedostataka, mora o tome obavijestiti prodavatelja bez odlaganja (do 5 dana nakon primitka robe) putem e-maila ili telefona.

5. Ako kupac zaprimi robu koja je oštećena, ima pravo podnijeti zahtjev prema dobavljaču.

6. Pod pogreškom se podrazumijeva promjena u svojstvima robe koja je uzrokovana upotrebom neodgovarajućeg ili materijala slabe kvalitete, kršenja proizvodnog procesa, ili neodgovarajućeg konstrukcijskog rješenja.

7. Promjena u svojstvima robe tijekom jamstvenog razdoblja ne smatra se greškom ako je promjena rezultat neodgovarajućeg nošenja, nedostatka ili nedovoljne njege, prirodnih promjena materijala ili ako je šteta prouzrokovana od strane kupca ili treće strane i/ili bilo kakve netočne smetnje.

8. Zahtjev se smatra ispravno podnesenim ako je vraćena roba potpuna i nije prouzročena povreda higijene. Kupac je dužan vratiti robu čistom i bez higijenskih nedostataka. Poduzeće Kupalo d.o.o. koji vodi e-trgovinu www.dunkshop.hr ima pravo odbiti vašu žalbu ako vraćena roba ne zadovoljava opće higijene.

9. Vaš zahtjev, uključujući otklanjanje greške će biti procesuiran u roku od 30 dana nakon pravilnog podnošenja. Ovlašteni zaposlenik u opravdanim slučajevima može dogovoriti duži period s kupcima.

10. Kupac mora poslati obrazac zahtjeva zajedno sa robom i kopijom računa na sljedeću adresu: Dunk Shop, Ivana Lučića 3 (FFZG; STARY), 10000 Zagreb, Hrvatska (EU); [email protected].